Meten

Het effect inzichtelijk maken met data

Van onderzoek tot strategie en van realisatie tot meten. Meten vinden wij belangrijk, omdat we willen zien wat het effect is van onze communicatieproducten. Dat effect maken we inzichtelijk met data. We zetten verschillende methoden in: A/B-testen, webstatistieken, enquêtes, user groups en meer.

Doelen behalen

We vergelijken de data telkens met de KPI’s (key performance indicators) die we bij de start van een opdracht hebben vastgesteld. Dat zijn kwantitatieve doelen, zoals een bepaald aantal websitebezoekers, maar ook kwalitatieve doelen, zoals het vervullen van informatiebehoeften. Zo onderzoeken we of we de juiste informatie op het juiste moment, in de juiste vorm en via het juiste kanaal aan de doelgroep bieden.

Continu meten

Het succes van een communicatieproduct meten wij continu. Wat werkt wel en wat werkt niet? Waarom is dat zo? Door dat telkens te beoordelen, kunnen we het product voortdurend verbeteren. Dat draagt bij aan het realiseren van de gestelde doelen. Communicatiedoelen, maar ook projectdoelen.

Tevreden opdrachtgevers

Bovendien meten wij niet alleen of onze communicatieproducten goed werken, maar ook of wij als communicatiebureau goed werken. Aan onze opdrachtgevers vragen we of ze tevreden over ons zijn. Wat doen we goed en wat kan beter? Zo kunnen wij onze dienstverlening voortdurend verbeteren en werken wij lang met onze opdrachtgevers samen.

Some text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Contact over meten?

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Onderzoek

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Doelgroep- onderzoek

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Stakeholder analyse

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Customer Journeys

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Onderzoek

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Stakeholder analyse

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Portfolio items over dit onderwerp
Inspiratie over onderzoek